ToetsMij Opzeggen

Lees hier hoe je het abonnement kunt aanpassen of opzeggen. Tip: wil je een tijdelijke stop en wil je op een later moment verder oefenen? Je kunt ook pauzeren. 

Kom je er niet uit? Neem gerust contact op, we staan 7 dagen per week voor je klaar.

Hoe het stopzetten werkt

1. Ga naar de "Abonnementen"-pagina binnen je ouderaccount. 

Menu ouder abonnementen

2. Ga naar het abonnement dat je wilt stopzetten. Klik hier op "Deactiveren abonnement" en volg de stappen. 

Detail abonnement leerling

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er na afloop van de eerste abonnementsperiode?

Je lidmaatschap loopt automatisch door, maar je kunt op ieder moment eenvoudig opzeggen. De betaling stopt dan direct.

Heb je een lidmaatschap per drie maanden of per jaar gekozen? Dan wordt het lidmaatschap na de eerste periode met dezelfde periode verlengd. Zo blijf je goedkoop leren. Wil je na de eerste periode tussentijds stopzetten? Dat kan op ieder moment. Wij verrekenen dan de periode die je niet meer gebruikt en storten dat bedrag terug op je rekening.

Behoud ik toegang tot de toetsen na afloop van mijn abonnementsperiode?

Met een actief abonnement heb jij toegang tot alle toetsen van jouw leerjaar en niveau. Je betaalt voor het gebruik van ons platform en het gebruik van onze toetsen. De toetsen blijven eigendom van ToetsMij. Na afloop van je abonnementsperiode vervalt de toegang tot de toetsen. 

Tot wanneer heb ik met een jaarabonnement toegang?

Het jaarabonnement geeft toegang voor 12 maanden. Je kunt zo voordelig leren tijdens deze volledige periode. 

Aan het begin van volgend schooljaar krijg je automatisch bericht in je account om je niveau en leerjaar aan te passen, zodat je weer met de juiste toetsen kunt oefenen.

Hoe werkt het opzeggen van het abonnement?

Wanneer je geen gebruik maakt van het platform kun je gelijk opzeggen. De betaling stopt dan onmiddellijk. Wij hanteren geen opzegtermijn.

Stopzetten doe je eenvoudig door binnen het hoofdaccount naar de pagina "Abonnementen" te gaan. Kies hier het abonnement dat je wilt stopzetten en klik op "deactiveren". 

Tip: wil je het abonnement op een later moment weer gebruiken? Bij het maandabonnement kun je ook kiezen om je abonnement tijdelijk te pauzeren, bijvoorbeeld tijdens de vakantie. Dat regel je op dezelfde plek als de stopzetting. Je kiest zelf tot wanneer de pauzeperiode loopt. Daarna gaat het abonnement verder zodat je gelijk weer met nieuwe toetsen aan de slag kunt.

Let op! Een stornering is niet hetzelfde als een stopzetting. Storneringen brengen extra kosten voor ons mee. Daarom kunnen er aanvullende kosten in rekening worden gebracht. 

Ik wil het leerjaar of niveau van mijn account aanpassen

Het zelf wijzigen van je leerjaar of schoolniveau is binnen het account niet mogelijk, maar wij helpen je er graag bij. Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of stuur een mailtje naar info@toets-mij.nl.

Is het schooljaar voorbij en ben je over naar het volgende leerjaar? Bij je eerste inlog in het account in het nieuwe schooljaar (vanaf 1 augustus) krijg je bij het inloggen in je account automatisch eerst de vraag om je leerjaar opnieuw in te stellen. Zo maak je meteen een goed begin in het nieuwe schooljaar.

Wat kan ik doen als ik een toets of lesboek mis in het aanbod?

Onze vakexperts doen er alles aan om toetsen voor alle lesmethodes online te publiceren. Mist er toch een boek, laat het ons dan weten via onze contact-pagina. Wij gaan dan z.s.m. voor je aan de slag zodat jij binnenkort eenvoudig verder kunt leren!

Tip: Kijk ook eens bij andere lesmethodes. Bij elke toets staat de hoofdstuknaam. Vaak staan er ook de behandelde onderwerpen bij. Zo kun je ook zoeken naar andere toetsen bij jouw onderwerp.